هواوی از برند عکاسی XMAGE رونمایی کرد

هواوی از برند عکاسی XMAGE رونمایی کرد

کمپانی تحریم شده هواوی در اقدامی جدید از برند عکاسی XMAGE برای استفاده در گوشی‌های هوشمند خود رونمایی کرد. با معرفی XMAGE، همکاری هواوی با لایکا، یکی از مطرح‌ترین برندهای عکاسی دنیا به پایان می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از هواوی سنترال، این برند از چندین فناوری عکاسی جدید بهره می‌برد که استفاده از آن‌ها منجر به افزایش کیفیت دوربین‌های هواوی خواهد شد. پس از معرفی برند عکاسی XMAGE، مدیران هواوی اظهار داشتند که این فناوری در نسل بعدی پرچمداران این شرکت به کار گرفته خواهد شد. پس با این حساب، اسمارت‌فون‌های هواوی به جای فناوری‌های لایکا از فناوری‌های XMAGE بهره خواهند برند و نام این برند بر روی محصولات جدید حک می‌شود.

هواوی پس از تحریم توسط ایالات متحده آمریکا، با مشکلات و چالش‌های بسیار زیادی دسته و پنجه نرم می‌کند. یکی از عمده مشکلات هواوی، عدم همکاری شرکت‌های دیگر با این برند است و به همین دلیل لایکا هم تصمیم گرفت که از جمع همکاران هواوی جدا شود. در نتیجه، هواوی تصمیم گرفت تا از برند دیگری برای عکاسی با گوشی‌های هوشمند خود رونمایی کند تا همچنان در تولید گوشی‌های هوشمند با دوربین‌های قدرتمند بی رقیب باشد.

در نهایت، نسل بعدی پرچمداران هواوی از فناوری‌های به کار رفته در این برند عکاسی بهره خواهند برد و احتمالا میت ۵۰ اولین دستگاهی خواهد بود که با XMAGE روانه بازار می‌شود.

→ خواندن مطلب قبلی

کاهش ۳۸ درصدی ارزش بیت کوین در ماه ژوئن

خواندن مطلب بعدی ←

محدودیت زمانی حذف پیام‌ها در واتس‌اپ به بیش از دو روز افزایش پیدا می‌کند

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *