توییتر پیشنهاد ۴۳ میلیارد دلاری ایلان ماسک را بررسی می‌کند

توییتر پیشنهاد 43 میلیارد دلاری ایلان ماسک را بررسی می‌کند

بر اساس گزارش‌های درز شده از منابع مختلف، توییتر پیشنهاد ۴۳ میلیارد دلاری ایلان ماسک را بررسی می‌کند. به گفته منابع مختلف، توییتر این پیشنهاد را در هفته جاری بررسی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از انگجت، شنیده‌ها حاکی از آن که توییتر از پیشنهاد ماسک استقبال کرده و به‌احتمال زیاد آن را بپذیرید. توییتر پس از اینکه ایلان ماسک اعلام کرد که توانایی مالی کافی برای خرید توییتر دارد، بررسی پیشنهاد خرید ۴۳ میلیارد دلاری مدیرعامل تسلا را در دستور کار قرار داد.

ماسک پس از ارائه پیشنهاد ۴۳ میلیارد دلاری برای خرید توییتر، به رسانه‌ها اعلام کرد که این آخرین و بهترین پیشنهادش خواهد بود و از همین رو انتظار می‌رفت که توییتر پیشنهاد مذکور را رد کند.

اما هم‌اکنون گزارش‌ها حاکی از آن که توییتر با دیدگاهی تازه به پیشنهاد ایلان ماسک فکر می‌کند و احتمالا با ثروتمندترین فرد دنیا وارد مذاکره می‌شود. به گفته منابع مختلف، طرفین در روزهای آتی جلسه‌ای را برگزار کرده و با هم مذاکره می‌کنند.

البته توییتر نسبت به این موضوع هیچ واکنشی نشان نداده و به‌نوعی از ابراز تمایل خود برای مذاکره مجدد خودداری کرده است. گفتنی است که ماسک پیش از این نیز اعلام کرده بود که از خرید توییتر مطمئن نیست.

→ خواندن مطلب قبلی

یک زن به فاصله زمانی ۲۰ روز، دو بار کرونا گرفت

خواندن مطلب بعدی ←

انتقال برق بی‌سیم با استفاده از امواج مایکروویو ممکن شد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *