ایلان ماسک از خرید کل سهام توییتر مطمئن نیست

ایلان ماسک از خرید کل سهام توییتر مطمئن نیست

ایلان ماسک که به‌تازگی پیشنهاد خرید کل سهام توییتر به مبلغ ۴۳ میلیارد دلار را مطرح کرده است، در کنفرانس TED 2022 اظهار داشت که از خرید این شبکه اجتماعی مطمئن نیست.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، این اظهارات دقیقاً چند ساعت پس از پیشنهاد وی برای خرید کل سهام توییتر مطرح شد. البته پیشنهاد خرید توییتر توسط مدیرعامل تسلا از سوی مدیران ارشد توییتر تایید شده است.

توییتر نیز اظهار داشت که این پیشنهاد را بررسی خواهد کرد. البته به گفته مدیران ارشد این شبکه اجتماعی محبوب، پیشنهاد ماسک برای خرید هر سهم کمتر از ارزش این شرکت در تابستان سال گذشته است. ارزش سهام توییتر در تابستان سال گذشته رشد قابل توجه‌ای داشت و ارزش هر سهم به ۷۰ دلار رسید.

ماسک هنگام ارائه خرید کل سهام توییتر با مبلغ  ۵۴.۲۰ دلار به‌ازای هر سهم تاکید داشت که این آخرین و بهترین پیشنهاد وی خواهد بود.

البته شنیده‌ها حاکی از آن پاراگ آگراوال، مدیرعامل توییتر ظاهراً در جلسه‌ای به کارکنان این شبکه اجتماعی گفته است که در حال ارزیابی پیشنهاد ۴۳ میلیارد دلاری ماسک است.

کارشناسان و تحلیلگران از تصمیم ماسک برای خرید توییتر با چنین مبلغ هنگفتی متعجب هستند، چرا که بسیاری از دارایی‌های ایلان ماسک غیرنقدی است. در همین راستا تحلیلگران ولزی مدعی شدند که این احتمال وجود دارد که ماسک برای تأمین بودجه خرید توییتر، سهام تسلا را به فروش برساند.

→ خواندن مطلب قبلی

اپل در حال کار بر روی ۹ مک جدید با تراشه M2 است

خواندن مطلب بعدی ←

ایسوس از لپ‌تاپ زنبوک ۱۴X نسخه فضایی رونمایی کرد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *