ایلان ماسک از حضور در هیئت‌مدیره توییتر انصراف داد

ایلان ماسک از حضور در هیئت‌مدیره توییتر انصراف داد

پاراگ آگراول، مدیرعامل توییتر با انتشار توییتی مدعی شد که ایلان ماسک از حضور در هیئت‌مدیره این شرکت انصراف داده است.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از انگجت، ایلان ماسک هفته گذشته ۹.۲ درصد از سهام توییتر را خریداری کرده بود و از همین رو منابع مختلف گزارش دادند که وی به‌عنوان بزرگ‌ترین سهام‌دار این شرکت به هیئت‌مدیره آن می‌پیوندد.

اما با اعلام مدیرعامل توییتر، ماسک از حضور در هیئت‌مدیره این شرکت انصراف داده است. آگراول با بیان اینکه ماسک تمامی شرایط و ضوابط هیئت‌مدیره را برای پیوستن به آن پذیرفته بود، اظهار داشت که قرار بود وی از ۹ آپریل به جمع مدیران توییتر بپیوندد. اما ماسک همان روز در توییتی اعلام کرد که از حضور در جمع هیئت‌مدیره توییتر انصراف داده است.

مدیرعامل توییتر پس از اعلام خبر انصراف ماسک از حضور در جمع مدیران این شرکت و با بیان اینکه مدیرعامل تسلا هم‌اکنون بزرگ‌ترین سهام‌دار شرکت است، گفت

ما همواره برای نظرات سهام‌داران خود ارزش قائل خواهیم بود و از نظرات آن‌ها استقبال می‌کنیم.

آگراول در بیاینه‌ای خود به دلایل انصراف مدیرعامل تسلا از هیئت‌مدیره اشاره‌ای نکرده و به همین دلیل مشخص نیست چه موضوعی ماسک را از عضویت در هیئت‌مدیره این پلتفرم اجتماعی پشیمان کرده است.

بسیاری از کارشناسان بر این باور بودند که حضور ماسک در هیئت‌مدیره این شبکه اجتماعی می‌توانست در تغییرات و اضافه‌شدن قابلیت‌های جدید به توییتر نقشی اساسی داشته باشد.

→ خواندن مطلب قبلی

فعالیت نوکیا در روسیه متوقف می‌شود

خواندن مطلب بعدی ←

وزیر ارتباطات: ایران باید به یکی از صادرکنندگان خدمات فضایی منطقه تبدیل شود

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *