انتقال تاریخچه چت‌های واتس‌اپ از اندروید به آیفون امکان پذیر شد

انتقال تاریخچه چت‌های واتس‌اپ از اندروید به آیفون امکان پذیر شد

متا که حدود چند ماه قبل امکان انتقال تاریخچه چت‌های واتس‌اپ از آیفون به اندروید را فراهم کرد بود، پس از آن در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به زودی امکان انتقال چت‌ها این بار از اندروید به آیفون را فراهم خواهد کرد. حالا پس از گذشت ۴ ماه، این قابلیت در واتس‌اپ فراهم شده است.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن، مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا در فیس‌بوک خبر انتقال تاریخچه چت‌های واتس‌اپ از اندروید به آیفون را اعلام کرد. این قابلیت در حالی به واتس‌اپ اضافه شده است که یکی از عمده درخواست‌های کاربران، انتقال تاریخچه چت‌ها بین سیستم‌عامل‌های مختلف بود.

البته امکان انتقال چت‌ها فقط برای دستگاه‌های که از اندروید ۵ به بالا و iOS 15.5 به بالا بهره می‌برند، در دسترس است. گفتنی است که افراد برای انتقال تاریخچه چت‌ها، زمانی که گوشی آیفون خود را راه‌اندازی می‌کنند، می‌بایست گزینه “Move from Android” را انتخاب کرده و سپس دستورالعمل‌ اپ اندرویدی “Move to iOS” را دنبال کنند. پس از طی کردن مراحل مذکور، کاربران باید با شماره تلفن یکسان به حساب کاربری خود وارد شوند.

شایان‌ذکر، اپ اندرویدی “Move to iOS” تا به حال امکان انتقال مخاطبان، رویدادهای تقویم، پیامک‌ها و موارد دیگر را فراهم کرده است.

→ خواندن مطلب قبلی

تلویزیون‌های سری TV EA Pro شیائومی معرفی شدند

خواندن مطلب بعدی ←

واتس‌اپ پر مخاطب‌ترین پیام رسان در بین کاربران ایرانی است

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *