اینستاگرام به زودی تمامی پست‌های ویدیویی را در قالب ریلز منتشر خواهد کرد

شبکه اجتماعی اینستاگرام که به تازگی و به درخواست اپل، امکان حذف سریع حساب‌های کاربران iOS را فراهم کرده است، در حال آزمایش قابلیت جدیدی است که به وسیله آن تمامی پست‌ها ویدیویی در قالب ریلز منتشر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از تک کرانچ، اینستاگرام با این قابلیت در تلاش است تا بهبود تجربه کاربری و ساده‌سازی نمایش ویدیوها را فراهم کند و به همین دلیل مراحل آزمایشی آن را با کاربران منتخب در سراسر جهان آغاز کرده است. این خبر توسط سخنگوی متا نیز به رسانه‌ها اعلام شده است. وی گفت:

به عنوان بخشی از تلاش‌هایمان برای ساده‌سازی و بهبود تجربه ویدیویی در اینستاگرام هستیم.

اینستاگرام به زودی تمامی پست‌های ویدیویی را در قالب ریلز منتشر خواهد کرد

مت ناوارا، کارشناس شبکه‌های اجتماعی با انتشار تصویر بالا در توییتر، از قابلیت جدید شبکه محبوب اینستاگرام پرده برداشت. کاربران در این تصویر با پیغام “پست‌های ویدیویی اکنون به صورت ریلز با دیگران به اشتراک گذاشته می‌شود” مواجه خواهند شد.

در بخشی دیگر از پیام این تصویر آمده است که اگر حساب شما عمومی باشد، سایر کاربران می‌توانند یک ریمیکس با ویدیو شما ایجاد کنند. پس اگر می‌خواهید از این موضوع جلوگیری به عمل آورید، تنظیمات مربوط یه ریمیکس را خاموش کنید.

گفتنی است که متا برای کسب درآمد بیشتر، بر روی ویدئوهای ریلز تمرکز کرده است و در تلاش است تا این قابلیت را در شبکه‌های اجتماعی خود بیش از پیش رونق ببخشد. متا در حالی روی نمایش محتواهای ویدئویی در قالب ریلز کار می‌کند که در گزارش سه ماهه اول ۲۰۲۲ این شرکت عنوان شده بود، بیش از ۲۰ درصد از کاربران وقت خود را صرف تماشا این ویدیوها می‌کنند.

→ خواندن مطلب قبلی

سهم بازار ویندوز ۱۱ در ماه ژوئن به ۲۳ درصد رسید

خواندن مطلب بعدی ←

قابلیت مخفی کردن وضعیت آنلاین به واتس‌اپ اضافه می‌شود

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *