
عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست با بیان اینکه در قالب پروژه ستاپ (سکوی تجارت الکترونیک پست) در حال هوشمندسازی بسترهای ارائه خدمات پستی هستند، ابراز امیدواری کرد در قالب این هوشمندسازی بتوانند ظرفیت ارائه خدمات را تا سه برابر افزایش دهند.
به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن، بهزاد اقبال خواه در گفتگویی عنوان کرده که پست را میتوان موتور حرکت اقتصاد دیجیتال کشور دانست که تنها در صورت هوشمندسازی میتواند در این زمینه مثمر ثمر باشد. از همین روی شرکت پست از اواسط سال ۹۷ تمرکز خود را روی طرح تحول دیجیتال این مجموعه قرار داده و با کمک متخصصین این حوزه و همراهی اعضای هیئت مدیره در حال پیشبرد این سند هستند.
به گفته وی این طرح چهار ساله بوده و در قالب پروژه ستاپ (سکوی تجارت الکترونیک پست) با محوریت تجارت الکترونیک، حمل مرسولات و بسته برای فروشگاههای اینترنتی تدوین شده است که هوشمندسازی بسترهای ارائه خدمات پستی، یکی از بخشهای این سند تحول دیجیتال است.
عضو هیات مدیره شرکت ملی پست گفت: طبق تحلیلها انتظار داریم تا در بعضی از گلوگاهها، با هوشمندسازی ظرفیت را تا ۳ برابر افزایش دهیم. در گلوگاه تجزیه و مبادله و رهسپاری نیز سعی ما بر این است با افزایش بهرهوری در قالب هوشمندسازی، بتوانیم ظرفیت را تا دو برابر افزایش دهیم.