افزایش ۱۰ درصدی دستمزد کارمندان در خرد‌ه‌فروشی‌ های اپل

افزایش 10 درصدی دستمزد کارمندان خرد‌ه‌فروشی‌ های اپل

کمپانی اپل برای حفظ کارمندان فعلی در خرده‌فروشی‌های خود دستمزد آن‌ها را تا ۱۰ درصد افزایش خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن و به نقل از انگجت، کارکنان فروش، پرسنل پشتیبانی و کارکنان ارشد ساعاتی در خرده‌فروشی‌های Apple از این افزایش دستمزد بهره‌مند خواهند شد. شایان ذکر که همه کارکنان اپل از افزایش حقوق ۱۰ درصدی بهره‌مند نخواهند شد و حقوق برخی از آن‌ها فقط دو درصد بیشتر می‌شود. در کل اپل با در نظر گرفتن فعالیت و جایگاه فرد، دستمزد کارکنان را بین ۲ تا ۱۰ درصد بیشتر می‌کند.

امروزه که بسیاری از کارمندان و کارکنان از شغل‌های خود استعفا می‌دهند و کمبود نیروی انسانی کارآمد و متخصص به معضل بزرگی برای شرکت‌ها تبدیل شده است، اقدام اپل برای حفظ و نگهداری نیروهای خود منطقی و کاملا هوشمندانه به شمار می‌رود.

اپل در چند روز اخیر خبر افزایش دستمزد کارمندان خرده‌فروشی‌ ها را به نیروهای فعال در آن مراکز اعلام کرده است و احتمالا پرداختی‌های جدید این ماه یعنی فوریه با افزایش همراه خواهد بود.

شایان ذکر، این حقوق برای کارکنانی اعمال می‌شود که کار خود را پیش از همه‌گیری ویروس کرونا در اپل استورها آغاز کرده باشند.

افزایش دستمزد کارمندان خرده‌فروشی تنها مزیت جدید این کمپانی نیست. چرا که اپل مزایای دیگری از جمله مرخصی‌های با حقوق را برای کارکنان خود در نظر گرفته است.

→ خواندن مطلب قبلی

کاهش تعداد دامنه‌های فعال فارسی در دنیای وب

خواندن مطلب بعدی ←

دلتاکرون سویه جدیدی از کووید_۱۹

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *