تسلا اخیرا آگهی تبلیغاتی خود در مورد خودرو الکتریکی مدل 3 را در کره جنوبی اصلاح کرد و آن را تغییر داد.
به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن و به نقل از گیزمو چاینا، رگولاتور ضد انحصار کره جنوبی مدعی است که این شرکت در مورد محدوده و مسافتی که خودرو مدل 3 طی میکند، تبلیغات اغراق آمیزی را منتشر کرده است.
تسلا در وب سایت کرهای خود مدعی شده بود که خودرو تسلا مدل 3 با یکبار شارژ میتواند بیش از 528 کیلیومتر را طی کند. اما رگولاتوری کره این موضوع را اغراق آمیز دانست و اظهار داشت که این خودرو نهایت مسافتی که با یکبار شارژ میتواند طی کند، 528 کیلومتر است.
از همین رو کمیسیون تجارت منصفانه کره (KFTC) نامهای را به تسلا ارسال کرد که در آن به اغراق آمیز بودن تبلیغ خودرو مدل 3 اعتراض کرد. در این گزارش به برچسب گذاری خلاف قانون و تبلیغات غیر منصفانه تسلا اشاره شده است.
البته کارشناسان و تحلیگران بر این باورند که حداکثر مسافت طی شده خودروهای برقی با یکبار شارژ در آب و هوای سرد کمتر از شرایط عادی است.
به گفته یکی از مسئولان کمیسیون تجارت منصفانه کره جنوبی، KFTC قصد دارد به این خودروساز فرصت بدهد تا در مورد یافتهها خود پاسخگو باشد.