خبر های فوری:

پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳, ساعت ۹:۰۵

آنتوتو لیست قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی در اکتبر  ۲۰۲۲ را منتشر کرد

پس از معرفی قدرتمندترین گوشی‌ها بازار در ماه سپتامبر ۲۰۲۲ توسط آنتوتو، این بنچمارک لیست جدیدی از برترین اسمارت‌فون‌های اندرویدی را منتشر کرد. در بین ۱۰ گوشی برتر از نظر آنتوتو، ۹ مورد به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون هشت و هشت پلاس نسل یک مجهز شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از گیزموچاینا، در صدر لیست قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی بازار در ماه اکتبر ۲۰۲۲،  گوشی ۶ ROG phone قرار دارد که نسخه مجهز به ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی به امتیاز ۱۱۱۷۰۷۷ دست یافته است. این گوشی هوشمند از پردازنده اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک بهره می‌برد.

پس از ROG phone 6، گوشی‌های Rog phone 6 Pro، می ۱۲T پرو، رد مجیک ۷ و بلک شارک ۵ پرو در رتبه دوم تا پنجم برترین دستگاه‌های اندرویدی در ماه سپتامبر قرار گرفته‌اند. همه این گوشی‌های هوشمند به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک یا اسنپدراگون ۸ نسل یک  مجهز شده‌اند.

در رتبه ششم این رده‌بندی، گوشی ویوو X80 قرار گرفته است که به پردازنده دایمنسیتی ۹۰۰۰ کمپانی مدیاتک مجهز شده است. امتیاز این دستگاه در بنچمارک آنتوتو به ۱۰۰۵۱۶۰ رسیده است.

موتورولا اج ۳۰ پرو، گلکسی زد فولد ۴ ، می ۱۲ پرو و موتورولا اج ۳۰ ایکس که همگی از Snapdragon 8+ Gen 1 بهره می‌برند، در رتبه‌های ۷ تا ۱۰  قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی بازار در ماه اکتبر قرار گرفته‌اند.

بنچمارک لیستی دیگر از رده‌بندی گوشی‌های میان رده قدرتمند نیز منتشر کرده است که رتبه اول تا چهارم این لیست به تراشه دایمنسیتی ۸۱۰۰ مجهز شده‌اند. صدر این لیست به گوشی GT Neo اختصاص دارد که به امتیاز ۸۱۷,۱۹۷ دست یافته است.

از رتبه پنجم تا دهم این رتبه‌بندی هم همگی به چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام مجهز شده‌اند که امتیاز آن‌ها در بازه ۶۹۳ تا ۷۲۷ هزار است.

نویسنده صنایع مدرن

→ خواندن مطلب قبلی

کنسول بازی پلی استیشن ۵ اسلیم سال آینده میلادی از راه می‌رسد

خواندن مطلب بعدی ←

مدیاتک از مودم T800 با سرعت ۷.۹ گیگابایت بر ثانیه رونمایی کرد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین