واتس‌اپ در حال آزمایش قابلیت جدیدی از مخفی کردن آخرین بازدید است

واتس‌اپ قابلیت مخفی کردن آخرین بازدید را بر روی مخاطبین خاص آزمایش می‌کند

واتس‌اپ که اخیراً ویژگی Communities (انجمن) برای ارتباط دهی گروه‌های مشابه با یکدیگر را اضافه کرده است، در حال آزمایش قابلیت جدیدی از مخفی کردن آخرین بازدید است. در قابلیت جدید مخفی کردن آخرین بازدید این امکان برای کاربران فراهم خواهد شد تا وضعیت آنلاین و آفلاین خود را بر روی مخاطبین منتخب مخفی کنند.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از انگجت، این قابلیت فعلاً بر روی نسخه بتا در سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS و به‌صورت آزمایشی در دسترس کاربران است. البته قابلیت مخفی کردن آخرین بازید بیشتر به پیام‌رسان متا اضافه شده بود اما هنگام فعال کردن آن، آخرین بازدید کاربر بر روی تمامی مخاطبین پنهان می‌شد.

حالا در قابلیت جدید مخفی کردن آخرین بازدید در کنار سه گزینه همه، مخاطبین و هیچ‌کس گزینه جدیدی به نام My Contacts Exception (مخاطبین من به جزء…) اضافه شده است. کاربران به‌وسیله این گزینه می‌توانند لیستی از مخاطبین را ایجاد کرده تا آخرین وضعیت آنلاین خود را بر روی کاربران آن لیست مخفی کنند.

واتس‌اپ قابلیت مخفی کردن آخرین بازدید را بر روی مخاطبین خاص آزمایش می‌کند

گفتنی است واتس‌اپ قصد دارد این قابلیت را برای نمایش تصویر پروفایل و سایر اطلاعات کاربران نیز استفاده کند. در واقع افراد به‌وسیله این گزینه می‌توانند تصویر پروفایل خود را بر روی برخی از مخاطبین مخفی کنند.

همان‌طور که مشخص است؛ متا به‌صورت جدی در تلاش است تا قابلیت‌های جدیدی را به پیام‌رسان واتس‌اپ اضافه کند تا از رقبای سرسخت خود همچون تلگرام عقب نماند.

→ خواندن مطلب قبلی

مقایسه جدیدترین گوشی‌های میان‌رده سامسونگ

خواندن مطلب بعدی ←

هکرهای کره شمالی به سرقت ۶۱۵ میلیون دلار رمزارز متهم شدند

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *